You look kind of cute

Sovmorgon till kl 12, underbart!
Jag gick upp för ett litet tag sen och gjorde scones med te och för en gångs skull blev dom riktigt lyckade :)
Satt nyss och tittade på vad det skulle bli för väder till valborg. Det skulle inte bli så jätte bra här i linköping men förhoppningsvis ska vi åka iväg ett gäng som planerat. En bit bort här ifrån ska vi och där skulle det vara toppen fint, strålande sol och allt :)
Nu måste jag borsta ut morgonfrillan och sedan kila iväg till skolan för en lektion.





Kommentarer
Postat av: Ida

Nu har jag en tävling i min blogg där DU har chansen att vinna en jättesnygg ring!



Jag har även en hel del ringar till försäljning så titta gärna in : )

2010-04-27 @ 17:22:01
URL: http://imfaccessories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0