Nicon eos 550D

Nu ligger man här i soffan med pizza och cola efter gårdagen.
Fyllde ju som sagt 18 och hela dagen var perfekt :)
Martin firade mig med en trip till kolmården, ett fint nattlinne, trosor och ett otroligt berörande brev ♥
Jag fick ju även massa paket från underbara familjen, jag fick lite små saker så som smink, hudkrämer, träningskläder, skor, mysdress..
Den bästa presenten av alla är min nya systemkamera en Nicon eos 550D, den har inte riktigt hunnit komma än, det tar ev vecka eller så men sen så lovar jag er vackra bilder.

Kvällen började hemma hos Henke med mat och firande med underbara vänner för även han fyllde år, 20 grattis. Jag fick ju också en present utav Emma och Henke det var väl behövliga grejer, massa krämer av alla slag, tack för det ♥
Kvällen fortsatte sedan in till Nh där vi dansade loss hela natten.

Nu slog filmen 17igen igång på tv så blir att se den ett tag innan jag börjar plugga körkort. :)


Jag vill tacka min underbara Pojkvän, vänner och självklart min Familj för fina presenter och en underbar dag ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

zåååå lejte zåååå :)

2010-09-01 @ 16:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0