Does the pain weigh out the pride?

Blev ingen uppis igår men det var för att jag firade alla hjärtans dag med min älskling igår istället för på söndag eftersom han är borta på läger hela helgen. När jag mötte min sötnos efter skolan så fick jag 10 röda rosor och ett paket. Vi åkte hem till honom och där öppna jag paketet och fick en klocka som jag har velat ha så länge. Han hade valt färgen helt själv och det var nog det som gjorde klockan så speciell. Har inte sett någon annan med en slajmgrön klocka (martins favoritfärg) Så varje gång jag kollar på klockan nu tänker jag på dig älskling, tack ♥
Martin fick utav mig en skjorta och lite blommor :) SKJORTAN HAN FICK
Senare på kvällen så åkte vi iväg till Motala för att träffa och fira Martins kusiner, riktigt trevligt och som alltid god mat :)

Ikväll ska jag leka med Emma, :D
Vi har bestämt oss för att träffas vid Ica 18:00 för att inhandla mat och en nedrans massa godis. Sen ska vi hem till henne, laga lite mat och mysa framför tvn hela kvällen. Lite senare ska även Henke titta förbi efter en lång bilresa hem.

Nu ska jag leta fram lite underställ, strumpor osv så jag ser att jag har allt klart inför nästa helg.
Vemdalen nästa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0