Don't Stop Believin

Nu var det ett tag sen jag skrev igen men det blir lite så på helgerna.

Fredag: Lagfest med alla underbar tjejer i laget och vi hade tåga, tänkte kasta in lite bilder på det sen när jag laggt in bilderna på datorn. Det var i alla fall en riktigt kul kväll. Senare åkte jag till Martin och sov där.

Lördag: Träffade jag och Martin Emma och Henke. Emma stod för maten och det blev riktigt gott. Fläskfilé med krocketer och bearnesås? (Y) Efter maten åkte vi in till stan för att gå på bio (minns inte vad den hette). Filmen var helt okej men har sätt bättre. När vi kom hem så var jag helt slut, somnade väldigt tidigt i min älsklings armar.

Söndag: Vi hade match mot torshälla och för mig och laget gick det superbra. Vinst med 28-15 kändes riktigt skönt. Tråkiga händelsen denna match var att i slutet av andra perioden så ramla jag på knäet så att knäskålen hoppa ur led, men som tur var hoppa den tillbaka ganska så fort. Gjorde fruktansvärt ont just då men idag är det bättre. Slipper unden kryckorna i alla fall, ska bara ta det lite lugnt så att den inte hoppar ur igen..

Nu ska jag iväg till Martin för att lite senare titta på hans match!
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0