happy valentine's day

Jag vill med gå på bio och se valentines day filmen, eller gå på resturang eller göra vad som helst. Bara det är med Martin ♥
Men nej, inte det inte. Här sitter jag inlåst i mitt hus och kollar på lite bilder sen Kreta förra sommaren. Alla hjärtans dag var så mycket bättre last year..
Visst, även att jag och Martin fira alla hjärtans dag i fredags så känns det ändå så tomt att vara själv just idag..

Var ute och gick en promenad i morse för att bli lite pigg och glad och jag tror att det hjälpte. För när jag kom hem fick jag helt plötsligt för mig att städa hela rummet och rensa garderoben. Det är inte varje dag det händer. Nu tänkte jag gå ut på en promenad igen.
Måste ju fördröja tiden på denhär dagen så fort som möjligt.

Måste ändå tacka min Mamma, Pappa och Mormor som jag fick lite pengar och en chokladask ifrån ♥







Inte helt fel eller hur ;)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0