More than ever ever after

KUL!
Här kommer man till skolan för att gå en lektion och så har vi ingen lärare?

Gårdagen spenderades i skolan från 8.15 till typ 20.00
Det var rätt så segt vissa stunder men det var ändå väldigt kul. Nathalie som var min modell fick också komma tidigt för vi skulle hinna klippa henne innan vi satta upp frisyren med allt krimskrams i. Det blev et toppen resultat som ni ska få se lite senare. Har alla bilder på kameran som ligger hemma.
Nu ska jag facebooka lite i ca 3 timmar sen får jag sluta ;)

Idag ska jag i alla fall träffa min älskade Issa, var på tok för länge sen nu ♥ 


Kommentarer
Postat av: isabelle

tok förlänge sen är ju bara förnamnet och det var jätte trevligt gumman ! <3

2010-02-03 @ 18:58:00
URL: http://baraenlarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0