And it knocks you down



Jag hatar att behöva vänta på någonting och idag måste jag ge ett stort minus till östgötatrafiken, dom förstörde hela min dag. Det började med att tågen ändrat tiderna i morse så jag fick springa för att hinna med det.
När jag skulle åka hem från skolan var tåget 20 min försenat, och när det väl kommer så säger dom att vi inte kan åka så vi får vänta på en buss för att ta oss hem. Satt där med lite sälskap som tur var (david och affe). Efter ett tag kom bussen och vi fick åka hem. Men egentligen är det inte det som jag är sur för utan det gäller NU!.
Jag skulle ta tåget in till träningen ikväll men tydligen sägs det att ALLA tåg är inställda hela dagen ut. KUL! vissa tåg kan ersättas med buss, men vilka är då vissa tåg? kan ju vara rätt kul att veta för oss som ska passa tider? Nu är jag rikigt pist off. Ni har nu förstört min dag östgötatrafiken!!
Istället för att träna handboll i hall ska jag nu ut och springa i munusgraderna.. Gaaaahhh tack för den!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0