Beautiful thing

Var på stan i går, gick runt där en stund innan jag fikade med älsklingen. På kvällen blev det innebandy och pommes o korv. :)
Tidigt i morse åkte Martin iväg. Han skulle på läger med östgöta laget, min duktiga lilla pojke är ju med där förstår ni. Han har en stolt flickvän som stöd vill jag lova ♥ 
Jag åkte hem och sov i min säng ett tag innan jag fick för mig att jag skulle göra scones.
Efter det var jag hurtig och åkte in till gymet för träning. Blev ett aerobics dance pass idag, riktigt kul :)
 
Direkt efter tränineg sprang jag in till stan en liten sväng och titta bara vad jag hittade.

En supersöt rosa kavaj från gina för 300 kr, (har ingen bild än).
Och så detta.. Hur underbart vackert är inte detta halsband, I am in love :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0