One tree hill

Ligger hemma och är magsjuk eller något liknande... :/
Såg nyss det sista avsnittet av one tree hill S7E22 och jag tror inte att man kan tjuta så mycket som jag gjorde. Helt sjukt att jag ska behöva vänta tills i augusti innan det börjar igen..
Nu ska jag gå och dränka tårarna i lite papper sen blir det frukost på det.
Får hoppas på att magen inte skjuter upp det lika fort som den gjorde med maten igår.
Som tur var hade jag älsklingen här som stötta och krama om mig. Nu är han i skolan och det är inte lika kul.. :/



Kommentarer
Postat av: Anonym

har det börjat igen?!

Vilken dag och vilken tid isf?

2010-05-19 @ 19:59:26
Postat av: Ja

Jaa, har sett hela s7 nu men jag laddar hem dom :)

2010-05-19 @ 20:04:27
URL: http://maliiinavetun.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaha, vet du om det kommer börja på tvn ? :)

2010-05-23 @ 10:29:44
Postat av: Anonym

dålig update...

2010-05-24 @ 17:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0