Lift me up

Nu börjar mitt tålamod koka över, jag vill ha min kamera nu !! ;)

Igår så tränade jag och min kära vän Emma bodypump på gymet och idag kunde jag knappt komma upp ur sängen. Träningsvärken har satt sig på varenda muskel i min stackars kropp men jag ska inte klaga (det får jag inte för Martin) Han tycker att det är lite vekt att få träningsvärk. Men han som tränar varje dag får det ju såklart inte, lite skillnad när det gäller mig som inte tränat på ett halvår ;)?

I alla fall, gårdagskvällen spenderades vid innebandyplanen. Lillebror spelade och gjorde många snygga mål som slutade med vinst.
Även i dag ska jag sitta på läktaren då mitt hjärta spelar Innebandy DM hela dagen i finspång.

Nu blir det gröt i magen sen en varm dusch ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0