taxichaufför

Den 16 vad det sagt men så blev det inte. Kameran har inte kommit än...
Jag som ville visa allt nytt jag köpt, skor, jacka ja till och med ett par glasögon, eller aa dom fixa ju pappa eftersom han jobbar med det men ändå, :)

I alla fall, nu sitter jag ensam hemma i Martins lilla låda på landet och vet inte vad jag ska göra.
Jag har nämligen lämnat honom på krogen med grabbarna och jag fick då stå för taxi inatt :) Men vad gör man inte för sin skönhet?
Det jobbiga är att när dom bor såhär på åkern så fungerar ju inte tv:n som den ska utan man måste själv hitta bra sändning med hjälp utav antennen och det kan ta allt upp mot en halv minut till 1 timme för att bara hitta bild, helt otroligt, (så ja, jag missa mitt pogram på tv som jag skulle se) helt hopplöst och man blir ju så arg? Ännu värre blir det när man väl hittar det där perfekta ögonblicket då bilden på tv:n är svinbra och så släpper man antennen för att gå och lägga sig i sängen så tar det inte mer än 3 sek så är det svart igen, gaaallleeeennnn!

Nää nu ska jag dra på en film på datorn. Efter det blir det lite sömn innan prinsen ringer och vill ha skjuts i limosinen hem, (nästan i alla fall) den gamla renaulten tar sig ju fram i alla fall, men någon champagne bjuds det inte på i mitt baksäte ;)

Sov gott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0