Ear cuff

Ni känner väl till dom där dagarna då man känner sig riktigt fattig? Studiebidraget och lönen har ju bara försvunnit såhär i slutet av månaden. Det jävligaste är att de alltid är då som man är sugen på att köpa sig ngt man inte kan.?
Så idag bestämde jag mig för att ta fingret ur rumpan och göra mitt eget "Smycke". Har ju varit ute efter ear cuff alldeles för länge nu, men dom har ju varit slut nästan över allt och när man väl hittar något så kostar dom 150kr och det känns inte värt för ett par kedjor i örat såhär i slutet av månaden.

Så här är mitt resultat av min egengjorda earcuff - ganska nöjd faktiskt :)



Kommentarer
Postat av: Frida

Vart kommer dessa fina ifrån? :)

2011-02-07 @ 14:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0